Mucizem_ Dodoveannesi Canim ya ben hic eglenemiyorum, hep yorgun ve halsizim. Hic bir seyden mutlu olamiyorum benim pyskologim baya bir sarsildi. Bebegimi sabirsizlikla bekliyorum ama beni kotu anlamda degistirdi. 😭
Kubra_dmrr Ben zaten duygusaldım şimdi daha çok oldum dokunsalar ağlayacağım her dakika böyleyim 😔 halsizlik yorgunluk bel kasık ağrıları migrenimi de sayarsak her gün ağrılı aynı ama bunlar hep hamişlikten 🤰🏻🤗
Nazlikiz_ Ahh benn o kadar gel gitler yaşıyorum ki ama yoğunlukla mutsuz durgun hiçbitşeyden tat almayan bi hal aldım durduk yere oturup ağlayasım geliyor
Dodoveannesi Böyle zamanlarda ne yapıyorsunuz peki ? Ben genellikle yalnızım. Birinden destek görmeyince işin içinden çıkması zor oluyor.