mrs_aslannnn Kızlar beşikle gönderilen uyku setinden memnunmusunuz .Birde beşik hakkındaki yorumlarınızı yazarsanız sevinirim
Poncik77 mrs_aslannnn bende anne yanı almayı düşünüyorum hepsi buradadan şurda durayım belki alan vardır
dishonest Uyku seti eh işte aman aman bir şey beklemeyin ama beşik gerçekten güzel 8 aydır kullanıyorum
Gk12 Bende heyner beşik aldım hepsiburadadan içindeki uyku seti kaliteli ddeğil yatak dediği şey bildiğiniz sünger biz kendimiz yatak Yastık yaptık. Beşik güzel kurulumu basit bebeğimi bekliyoruz 39+5 olduk 💙 yakın zamanda kullanacağız İnşaAllah