Merdonunannesi 8 haftalık hamileyim.öyle belirgin olarak aşerdiğim bişey yok tatlı da ekşi de yiyorum🙈 ama ağırlıklı tatlı.2. Çocuğum bu 7 yaşında oğlum var.çevrem genelde bu da erkek diyor ama ben kız hissediyorum.çok merak ediyorum
Yeniannee1 Merdonunannesi bende bugün öğrendim erkek olduğunu durmadan eksi yiyordum ama hic farketmiyormus ne yedigin doktor erkek dedi ama ben hala kız hissediyorum ya da kız cok istediğimden 😢
Aysenurr1 Merdonunannesi şimdi ekşi yiyenin oğlu tatlı yiyenin kızı oluyomuş devir değişmiş burda herkes öyle diyor😊 bende çok tatlı yiyorum cinsiyetimiz bakalım belli değil haftaya inşallah belli olur sana söylerim burdan 😍
Tuqceee33 Merdonunannesi bende 7 haftalık hamileyim, sürekli acı ve ekşi yemek istiyorum kız diye düşünüyorum acaba yanlış mı düşünüyorum🤣
Anneyim Merdonunannesi kız diye düşünüp kendini istersen buna onaklama allahım saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah benim de ikinci de düşüncem oyleydi kız kız dedim erkek cıktı ama cok üzüldüğüm için bebegşm kıpırdamadı karnımda hiç doktora gittim ve arkasının dönük oldugunu soyledi küsmüş bana su anda 5 yasına girecek hala nazlı küsüp duruyor 😀 benim 3 tane oglum var allahım hayırlı evlat nasip etsin su anda da 4 üncü ye hamileyim inşallah allahım gönlümüzden geçeni hayırlarla doldursun inşallah
Merdonunannesi Anneyim aslında içten içe kız istiyorum ama sebebi daha çok son kez çocuk düşünmem diye sanırım umarım sağlıklı ve hayırlı bir evlat olur
Deryaynur Merdonunannesi benmde bir kızım var 2. Hamileyim bakalım bizde cok.merak ediyoruz kız duygusunu tattık bu seferde hayırlısıyla saglıklı bir sekilde erkek duygusunida tatmk isteriz ama yinede Rabbimden gleen hereeseye razıyz cok sukur tekrardan annelik duygusunu tadacağım 🙏🙋
Anesmasal Ben de erkeğe alıştırmışım kendimi ama bugün ikinci kez kızım olacağını öğrendim abla kardeş sağlıkla büyüsünler💕