ant2602 Momm90 kansızlık problemin var mı canım. Bir tanıdığımda olmuştu nst de kalp atışında sıkıntı çıkıyordu anne kansızlık yaşıyordu. Doktor ona demişti.
HlneceY Momm90 bize de 21. Haftasında söylemişlerdi 24. Haftada düzeldi. Gelişme aşamasında normal demişti şuan 36. Haftaya girdik bir sorun yok
Pregnant0 Momm90 bende de oldu renklı ultrasona gonderdı benı normalmıs o aylarda kalp tamamıyla gelısmedıgı ıcın sımdı sapa sağlam senın kı de oyledır korkma
Momm90 Nursubasi çok teşekkür ederim cevap veren olmadı sanırım bi benim bebeğimde var bu sorun 😣🤦🏻♀️🤔
Eliferem @Momm90 canim benimde suphelendi doktorum oyle birseyden cocuk kardiyolojisine yonlendirdi karnimdan ultrasonla bakti doktor bir skntı yok dedi, suphelendiyse bile kesin oyle olcak diye birsey yok yani
Momm90 Eliferem benide oraya yönlendirdi canım hatta perinatolojiye gittim 3 gün hastanede yattım bebeğimin kalbi 2 atımda bir duruyormuş bana bütün tahliller yapıldı ilk bende olan romatizmadan şüphelendiler ama çıkmadı hala düzelmedi bebeğimin kalbi çok korkuyorum
Momm90 ant2602 kansızlığım var ama abartı bi şekilde değik ilaç kullanıyorum zaten bana bütün tahliller yapıldı hiç bişey çıkmadı sebep bulamayoruz diyip yolladılar beni 🙄😣
Eliferem @Momm90 anladim senin durumun farkli o zaman, insallah hayirlisiyla sorunsuz atlatirsin, bol bol dua :))
Belfam Merve2234 merhabalar merve hanım ritm bozukluğu varmış sanırım düzeldi mi acaba şu an durum nedir
Merve2234 Belfam canım doktor nst ye bağlandığında takip edicez dedi Allah’a sükğr hareketlerini hissetttigiö için içim rahat bekliyorum