Sbl91nht Arkadaşlar tüp bebek merkezine başvurdum başvuru yapmadan 4 ay öncede özel bi yerde rahim filmi çekimdim fakat doktorum kendi söylediği yerde tekrar istedi neden sizce ki çekineli çok olmadı zaten fikirleriniz nelerdir
Adsmyr Sbl91nht hsg den sonra tutma ihtmali daha yüksek diye biliyorum aşılamayı falanda hemen sonrasında yapıyorlar belki bu yüzden olabilir
Sbl91nht Adsmyr hııı anladım banada aşılama yapabilir dedi doktorum ama daha 4 ay oldu çekineli daha yeni yAni zaten hsgden 4 5 ay sonra gebelik oluşabilir diyorlar pardon 4 ay içinde