Mahlikarumeysa hayır dedi ki 8inde 40 hafta doluyor sağlık bakanlığı normal doğum şansını kaybetmemesi adına 4gün ila bir hafta arasında bekleme süresi veriyormuş ama tabiki bebeğin suyu ve hareket, kalp atışı takibi yapılarak. Eğer bunlarda birinde sıkıntı varsa direk alınması gerekiyor dedi haliyle. Bilemiyorum üzülüyorum açıkcası ne olacak halim diye. İnşallah kendileri gelirler birde nisanın 11 inde kongreye gitmem lazım dedi ona da taktım 😔