Rabbime hamd olsun bnde Doğurdum...
Dün akşam ciddi kasılmalarım vardı.
Burda postlar açıp danışmıştım hastaneye gitme konusunda.. Sabahı bekliyim gitmiyim dedim.. Gece saat 3 te suyumun gelmesiyle uyandım.. Ayağa kalkmamla suyumun hepsi boşaldı.. Keşke gitseymişim.. Kasılmalarınız varsa ihmal etmeyin mutlaka gidin.. Kanama vs beklemeyin.. Hastaneye zor bela geldik yollar buzluydu kazanın eşiğinden döndük ambulansı yarı yolda aradık, öyle hastaneye ulaşabildim.. Muayene olduğumda 6 cm açıklığım varmış😐 Rabbime hamd olsun çok çekmedim hastanede 3 saat içinde Doğurdum.. Şuan bebişim yanımda kurban olduğum, sütüm yok onu bakalım nasıl yapcaz.. Rabbim hepinizin yardımcısı olsun 😍. Tek avazda kurtarsın. Çok zorlu büyük bir badire mucize ne diyim ama değiyor.. Oğlum 3 kilo doğdu 49 cm sağlıklı hamd olsun 😍 darısı hepinizin başına..