Mam_ ben yaptım dün akşam 😊 sabah yatışım yapıldı akşam 5 e kadar açılma sancı güzel ilerledi ama bebeğim aşağı inmedi kanala girmediği için mecbur sezeryna alındım. Doktorum fatma hanımdı. Çok çok memnun kaldım spinal belden uyuşma oldum. Anestezi uzmanı başımda oturdu bitene kdar sohbet ettik sürekli hissetmiceğimi bir şey olursa söylimemi istedi.