Kızlar merhaba
Bu hafta benim için biraz zor geçiyor şikayetlerim bu haftadan itibaren daha da arttı. İki sorum olcak size
ilk olarak bacaklarında uyuşma yaşayan var mi ? Sürekli bacaklarımda bi uyuşma hissi var ve çok rahatsız ediyor. Geceleri uyumama engel oluyor.
ikinci olarak da az önce uzanırken farkettim kıyafetim çok hafif ıslanmıştı göğüs kısmı. Bu haftada süt veya sıvı gelmesi normal mi ? Yaşayan var mı bu durumu acaba