Yeniannee1 Kızlar bugun doktora gittim bebeğin erkek olduğunu söyledi ama sonradan değişebilir mi kendim cok kiz çocuğu istiyordum hissettiğimde o doktor emin şekilde erkek dedi ama üzüldüm cok detaylı da değişebilir mi ki 🤯
Civcivim34_44 Yeniannee1 neden üzülüyosunuz ki rabbim bu duyguyu nasıp etmiş size saglıklısını hayırlısını isteyin şükredin
Merve_kucuk Yeniannee1 Bilemiyecegim 😏 çünkü ben 16 haftalıkken kesin erkek dedi 22 haftalıkkende kıza benziyor dedi. Şimdi 27+6 günlüğüm kesin olarak bebegimin cinsiyetini bilmiyorum
tugbaayaz Yeniannee1 Allah'tan Sağlık sıhhat dileyin bence üzülecek ne var ki bunda yüce rabbim böyle nasip etmiş şükür etmek lazım
Yeniannee1 Civcivim34_44 tanımda sağlıklı hayırlı evlat olsun sadece en basından beri hep kız istiyordum
Yeniannee1 Merve_kucuk cok emin şekilde dedi banada erkek 3 kere sordum ama içimde hala kız olsun isteğini durduramiyorum 🙈
Yaren2019 Benim 13 de 15 de ve dün 22 de hep kız dedi ama erkek dese de sevinirdim ikisi de çok güzel oluyor kızlar minnoş oluyor erkekler de tosun 😻
Merve_kucuk Ebrar18 Evde değilim malesef 😏. Annemlerde kalıyorum. Eşim askere gitti. Sansinada bütün ultrason kağıtlarının görüntüsü var galerimde 16 haftalık olan yok 😄
Merve_kucuk Yeniannee1 Bana hiç fark etmez cinsiyeti ama eşim kız çocuklarına daha çok düşkün ☺ bide ilk bebeğimiz olacak inşallah. Senin gibi kivircık saçlı küçücük bi kızım olsun diyor 😄😍😊 Doktorlar kız gibi duruyor dedikçe hoşuna gidiyor beyfendinin😄
Aselnazkny Mrb benimde 11 haftaliķken erkek dedi sonra 12 haftalikti tekrar gittim yine erkek dedi birdaha gitmedim yarın gidicem sizce dogrumudur ya