-fv- Kızlar kimse cevap vermedi ikinci post açıyorum..25+3 günlük hamileyim bebeğimde 2 aydır boy ve kilo da sorun var.rahim direncinden dolayı damarlarım beslemiyormuş yeme içmeyle alakası yok dedi doktorum..sadece corasprin ile düzeltmeye çalışacağız dedi..geçen hafta gittiğimde 26cm 464 gramdı bugün ise boy aynı kilosu 465 gram çıktı..bi haftada en az 50 alması gerekirken bi gram almış sadece..suyunu her hafta takip edicez azalma başladı mı almak zorunda kalıcaz şimdilik iyi suyu ve hareketleri ama her zaman erken doğum riski taşıyosun dedi..benimle aynı sorunları yaşaYıp sağlıklı doğum yapan var mı aranızda?
Aysessss Canım benim de başımdan preeklampsi geçti, bu ikinci gebeliğim, direnç var aynı şekilde ama coraspin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum başından beri. 19. haftamdayım, şuan iyi ama ilerde ne olur bilmiyorum. Sen asprine ne zaman başladın?
-fv- Aysessss 4.ayımda başlattı doktorum öncesinde sorun yoktu hiç bi kaç gün gerideydi haftasına göre.. 4.aydan itibaren git gide yavaşladı gelişimi ilacın pek bi etkisi yok sürekli kullandığım halde..her hafta takibe aldı doktor suyumu kontrol için😞
Aysessss -fv- çalışıyor musun bilmiyorum da sürekli istirahat halinde ol, tuzu kes ki tansiyon sorunu yaşama, damarlar büzüşmesin, önerebileceklerim bunlar, asprin etki eder diyorlar cnm içini ferah tut inşallahhh sağ salim alırsın kucagına 🤲🤲🤲
-fv- Aysessss inşallah tatlım öğretmenim çalışıyorum 4 gün gidiyorum okula..umarım toparlarız artık teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığınız için hepinize