rapuz Kizlarr doktorum 36. hafta cati muayenesi yapicaz dedi. yukarda ebe yapicak dedi ama kafama takildi. normalde doktor yapmaz mi kontrol icin cati muayenesini?? sizlerde nasil oldu ilk cati muayenesi ??
Crescent96 rapuz Benim gittiğim hastanede diğer doktorlar hep ebeye yönlendiriyor ama benim doktorum kendisi yapıyor. Doktora göre değişiyor büyük ihtimalle. ☺️
AysaRuzgar rapuz beni doktor çatı muayenesi için hiç çağırmamıştı. Sancım olduğu gece gittiğimizde nöbetçi doktor yaptı ilk defa ondada doğum için yatış verdi.
rapuz @Crescent96 iste ben de bilemedim doktor ebe yapicak dedi de. doktor yapsa daha mi iyi okur bilemedim zaten cok tirsiyorum daha var ama belki ebeler surekli yaptigi icin daha aliskindir. vajinusmus gecmisim var zaten insallah sikinti yasamam
AysaRuzgar rapuz 39+3 te. Zaten yatışım yapıldı gece iki de. Sabah dokuzda doktorum geldi o da çatı muayenesi yaptı. Açılmam hala 1cm di. Doktorum bunun böyle devam edeceğini açılmam olsa bile çok uzun saatler süreceğini o zamanda güçsüz kalacağımı söyledi. Sezeryana aldı.