yaseminmercaan yaa kusura bakmayın da çocuğun anne babası belli,kimse üzülmesin kırılmasın diye çocuğa ebeveynin istemediği ismi koymak ne kadar doğru?? Haa babası ölmüştür adı yaşasın dersin kabul edersin kırılmasın diye ama öteki türlü çok saçma yani,çok kabul etmek istiyorsa adam kayınpederinin ismini koysun, şu kadercilikten vazgeçin lütfen,,kimse üzülmesin diye çocuğuna istemediğin bir ismi niye veresin ki???