umay16 Merhaba 10 haftalık gebeyim sağ tarafımda bir agrım var arada karın içinde oluyor genelde böbreklere doğru geliyor .sizler de de oldu mu böyle birşey
Tstnptt umay16 bende 10+4 haftalığım kasıklarımda ağrı oluyor bide belimde cnm hep sağına yatıyorsan oda etkiliyodur belki
papatyalarr5 umay16 bende o haftalarda karın bölgemde ve kasıklarda ağrı çekmiştim ama o ağrılar normalmıs seni rahatsız ederse gene bi doktoruna danış