Perihannn Telefon çok kullanıyorum hamileyim bir zararı olur mu annem sürekli kızıyor beni de korkutuyor çocuğa bişey olur diye😒 1 hafta sonra bebeğimi kucağıma alıcam
Pembepanterr Perihannn şom ağızlık yapmasa keşke insanlar kötüyü çağırmasalar mesela tabi kii zararlı ama kim dikkat ediyor ki canım herşeyde telefona bakıyoruz organ gibi bişey oldu rabbim korusun
Talentedmom Perihannn Radyasyon olduğumiçin tabi ki tehlikeli ama alışkanlık napcaz benim de hep elimde 😔
aygunumm Perihannn suan kullandigmz hersey zararli zaten bence boyle seylerde cok hassas olmamak gerek cunki ozaman sorunu kendimiz uzerimize cekiyoruz sanki dusunmuyorum herhangi bi doktorda hamilelere telefon kullanmayin gibi bi oneride bulunsun veya soylesn 😄 benim doktorum hic soylemedi meselA
gfazlioglu Şimdi elinde telefon olmayan kişi var mıdır ki 🤷🏻♀️ Tabiki radyasyon var ama , iyi düşünelim 🙏🏼
Perihannn Beni korkutuyorlar çocuğumun bi yerine bişey olcak diye çok korkuyorum. Eğer olursa sorumlusu ben olcakmışım 😕 Sürekli aynı şeyleri söylüyor
Perihannn sdnrkya Ya biliyorum tabi sırf düşündüğü için söylüyor kötülük değil ama bende korkuyorum kafama takılıyor hep telefonsuz da yapamıyorum alışkanlık işte