Talentedmom gfazlioglu YouTube da Banu çiftçinin doğum korkusu diye videosu var izlemeni tavsiye ederim ben öyle rahatladım
Zehra321 gfazlioglu bende sezeryandan çok korkuyorum normal olsun istiyorum sezeryanı düşündükçe aklım çıkıyor 😫
Eceveannesi gfazlioglu cnm.bende korkuorum ilki normalmoldu ama zordu şimdi doktorum özele gidiorum bugün 4 cm aciklik var dedi elle muayene etti ve korkma epidral var dedi denicez ya Perşembe ya ctesi ins doğum olcak korkma epidural işte sende
gfazlioglu Zehra321 bende sezeryan hiç istemiyorum genel anestezi filan hele çok korkunç geliyor 😢 umarım normal olur
Nrslbkc @gfazlioglu aminn canım. Rabbim Bekleyen bütün hamişleri sağlıkla kavuştursun yavrularına🤲🏻🤲🏻🤲🏻
nursenakaynak01 gfazlioglu bende istiyorum ama cok da korkuyorum ilk bebek nelerle karsilascgiimi bilmiyorum