Sumelimami Kizlar hamileligimin 4+6. Gunundeyim turk kahvesi tuketmeyi cok seviyorm gunde 3 tane kesin iciyordum su ara icmemeye ozen gosteriyorm ama zorlaniyorm. Tuketmemde bir sakinca varmi bilginiz varmi acaba
gmzmg Sumelimami gebelikte tüketilen kafein için bir sınır var. ben ilk 3 ay içmedim. Şimdi haftada 1 ya da 2 kez Türk kahvesi içiyorum. Çikolata, kola vb bir çok şey kafein içeriyor. Bunu hesaplayarak tüketeceğiniz kahve miktarını sınırlayabilirsiniz.
GulcanYvz Sumelimami canım günde 1 tane içebilirsin sorun olmaz ama 3 içme birde en azından 3 ay dolana kadar az az tüket bende çok severim haftada 2-3 içiyorum artık ama 3 ayı geçirince her gün içmeye başlıcam inş 🙈
Tatlisannedilekk Sumelimami cnm bnde türk kahvesi tiryakisiyim hamile kalmadan önce günde 3-4fincan içerdim mutlaka ama günde 1fincan içebilirsin tadını almak bile yetiyo😉
sokomel https://m.trendyol.com/mehmet-efendi/kafeinsiz-turk-kahvesi-50-g-p-2946190?boutiqueId=402255&gclid=EAIaIQobChMI2cvew_nJ5wIVxeAYCh3azwHUEAQYASABEgICG_D_BwE bundan alıp gönül rahatlığıyla içebilirsin.