[silindi] Zelihafirat ben magnorm kullanıyorum kasık ağrılarım ve migrenim için tadı çok güzel ve çok işe yarıyo hiç ağrım kalmadı
Miniminikuss [silindi] y [silindi] ya canım kasık ve bel agrım ıcın doktoruma yazın dedim bana fitil yazmıs progestan. Kullanmadım bnde fitil kanama ve dusukte kullanılıyormus arastrdım ay kalakaldım oyle doktr degstırcegım mecbur 🙎🏻♀️
_HB_ Zelihafirat benım ilk doğum erken oldgu için 29 haftalıkken hergün magnezyum alıyorum. Doğal, katıksız ve sentetik olmayan solgar markasını kullanıyorum. Hap şeklinde. Hiç bi yan etkisinide gormedim
Melike_ Zelihafirat ben bişey demedim açıkçası doktorum direk başlattı ama hangi doktora gitsem hep magnezyum ve kalsiyuma başladın mi diye soruyorlardı
Okyanus-1 Zelihafirat magvital verdi ama ayrıca agri yüzünden beyin nöroloji ve fizik gittim fıtık olabilir dediler magnezyum d vitamini eksikliği çıktı inan ağrısi çok şiddetli oluyor
mirage_90 Zelihafirat Hem bebeğin de ihtiyacı var kalsiyumla magnezyuma suda eriyen formlarından kullanabilirsiniz içimi rahat. Son aylar etkisini cok gördüm erken kasılmaların sancıların da önüne geciyo
okyanustakibulut Zelihafirat diasporal magnesium 400 ekstra kullanıyorum portakal tadında suda eritiyosun gayet güzel
Zelihafirat okyanustakibulut toz saşe değil mi canım doktorum birkaç tane attı fotosunu istediğini al dedi şehir dışındayım birde
okyanustakibulut Zelihafirat canim ben Almanyadayim burada doktor magnezium diye receteye yaziyor eczanede kendin seçiyorsun aliyorsun bende hap icemedigim icin bunu aldim
Havva07 Bende magnorm kullanıyorum ama dr’um ilaç kullanmak istemezsem günde 1 yemek kaşığı avakado yağı içebileceğim söyledi.
[silindi] Miniminikuss ikinci bi doktorla daha görüş canım vajinal müdahaleleri hiç sevmiyorum gebelikte bazen çokta zararlı olabilir. Kendimde hemşireyim asla muayene falan olmam ilaçta çok elzem değilse kullanma bence alternatif yöntemleri varken.
Canan9627 Zelihafirat magnimore kullanıyordum iğrenc Bi tadı var içemiyorum dedim doktoruma magnorm yazdı portokallı tadı güzel magnormun suya atıyorum günde 1 tablet eritip içiyorum