020813asigim Ilk hamile kaldığımdan beri Kayra ismi hoşuma gidiyor ama nette ilk gördüğüm de allahın hediyesi olarak gördüm.Sonra bir araştırdım allahın iyiliği ve eski zaman da tanrı ve tanriça olarak biliniyormuş.Kısacası tam anlamını bulamadım bilen varmı?
shdemir 020813asigim Canım benim bitanıdıgımın cocugunu adıydı sonra etraftan böyleduya duya arayıp diyanete falan sormuslar eski dilde tapılan tanrica anlamına geldigi icin kayra ismi caiz degilmis konulmamasi gerekiyomus 6 yasinda cocuklarinin ismini degistirdiler babasi kendine dava acti. Ne kadar dogru bilmiyorum ama söylemek istedim. Sen yinede arastir tabi.