Sirin96 Bugün kontrolüm vardı 36+2 günlüğüm nst de bebeğin kalp atışları yüksek ve bi kaç sancım çıktı en fazla 60 gördüm doktor idrar tahlili istedi enfeksiyon çıktı enfeksiyonmu etkiler bebeğin kalp atışlarını ve sancıyı