25+3 günlük hamileyim iki aydır boy ve kilo da bebeğim sorun yaşıyo rahim direncim var damarlarım beslemiyo ve corasprin ile tedavisi varmış bi tek ki kullanıyorum aksatmadan ama geçen hafta 26 cm 694 gramdı bugün tekrar gittim 26 cm 695 gram çıktı kızım😞sadece bir gram almış bi haftada en az 50 gr alması gerekirken..beslenmeyle kesinlikle alakası yok damarlarında ki sorun sebep oluyo dedi doktorum, ki ben dikkat ediyorum beslenmeme..her hafta takibim var suyum kontrol ediliyo azalma başladı mı alıcaz mecbur sağlıklı görünüyo şimdilik dedi erken doğum riskim her zaman olucakmış..bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı aranızda?