Bozkurtt Kızlar 2 yıllık evliyim ama hiç gebelik oluşmadı 2 ay önce rahim filmi çektim ama yinede gebelik oluşmadı artık ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔 tavsiye edeceğiniz bişey var mı ?
Canan_3547 Bozkurtt allahin ne zaman vercegi hic belli olmaz umdunu tuketme benimde 2 sene olmadi kuzenimin doktoruna gitim hamile kaldim ablam 5 sendir olmyodu gitmedgi yer kalmadi ama ablamda ayni doktrla hamile kaldi derdi veren allah dermani illaki biyerde rabbim hayrli saglikli bir evlat naip etsin insallah 🤲
Manyakcadl Bozkurtt cok gecmis olsun, esinizi de doktora yollayin lutfen spermlerini kontrol etsinler
Burcunrn Bozkurtt ya canım öncelikle iki yıldır evliymişsin umudunu yitirmek için çok erken bir zaman. Ben 9. Yılımda tek yumurtalıkla buldum mucizemi. Rabbimden umut kesilir mi hiç. Yaradana dua et. Elbet vakti zamanı vardır. Ben hiç umudumu kesmedim. 4 kere gebelik yaşadım. Bu 5. Gebeliğim. Eşim artık istemiyordu. Aynı şeyleri yaşamak aynı üzüntüleri yaşamak istemiyordu. Hamile kaldığım ay ona demiştim ki ne yaşarsak yaşayalım gelen herşey Rabbimden. Biz O’na teslimiz. Ayrıca özel değil devlet hastanesine de gidebilirsiniz.
Bozkurtt mermeral hayır canım 2 aydır gidemedim maddi sorunlardan dolayı . En son gittiğinde tüplerim kapalıydı oda açıldı rahim filmiyle
mermeral Devlet hastanesinde endokrin bölümüne gidin gebelik istediğinizden bahsedin, gerekli tüm tahlilleri istiyorlar. Allah yardımcın olsun. Ben problemi o şekilde çözmüştüm.
mermeral Bozkurtt amin canım sağ ol inşallah. Sen de ihmal etme, dediğimi bi yap istersen. Allah hayırlı evlatlar nasip etsin.