Eceveannesi kayramom1 he bacım şükürler olsun sabah 4 de geldim bı sancım.tuttu din akşam.nisanim.geldi sabah 7 cmle epidural.takdirdi anestezi şükür Rabbime oldu😂😂😂
Clkkbr Eceveannesi gozun aydin masallah canim nasil epidural buyuk rahatlik diyorlar ama tecrubeli olarak ne dersin😊 bizim domtorda oneriyor epidurali. Biz daha bekliyoruz bakalim nişanı nasil anladin anlatrmisin bizede fikir olsun.
kayramom1 Eceveannesi anaaam hayırlı olsun canım gozün aydın Allah analı babalı büyütsün ay cok sevindim ya darısı başıma inşallah 🤲😂
Eceveannesi Clkkbr ilk doğumum suni sancılı elle muayene bile acı verrio normalde 18 saate cekdim.... Bunda doktorum sabah 4 de yolda aradı anestezi uzmanini 7 cm olduğu halde takdirdi epiduralli ve müthiş bisey tavsiye ederim cnm