kayramom1 Kızlar 38+0 haftalık olduk bugun ve çatı muayenem yapıldı eve geldim kan gelmiş biraz normal mi yaşayan var mı
Glsm96 kayramom1 canım nişan olabilir bnmde ayni sekilde olmustu ilk gebeligimde muaneden sonra nisanim gelmişti
spiker_anne kayramom1 normal oradaki dokular hafif zedeleniyor kanama yapiyor hatta hafif ağrı bile yapabiliyor bn elle değil ama aletle alttan muayne oldum
Sumeyraftt kayramom1 bebeğin hareketleri aktifse normal canım bendede aynı durum oldu 40 haftadaydım o yüzden tedirgin olup gittim şuan 40+5 deyim bir sıkıntı yok çok şükür
Bsra_95 kayramom1 canım aynı haftadayız bugun bende alttan muayene oldum ve doktorum giderken eger az kan gelebilir sıkıntı etme ama yoğun kanaman olursa gel dedi. Nişan değil yani canım.