Dilek1661 Kızlar 39 gün kaldı ama canım fena kokoreç istiyo dayanamıyorum artık Doğumdan sonraya saklıyodm kendimi ama bu seferde emziricem ya ondanda korkuyorm yiyen varmı aranızda 8 aylıkken
Kubra_0195 Dilek1661 valla ben 9 aydayım şırdan bile yedim herşeyi ölçülü yedikten sonra neden olmasın
Dilek1661 Kubra_0195 hamileyken hiç yemedim ama zaten gebelik şekeri çar çikolata yiyemiyorm bunu yemekte zarar varmı bilemiyorum işte 🤦🏽♀️
Selalee22 Kubra_0195 bende sirdan iskembe Kelle paca Cig kofte disinda herseyi yiyorum Allah ne verdiyse😝😂
aksu5334 Kokoreç neden yiyemiyosun onu anlamadım. Ben aklıma geldikçe gidip yiyorum bi sıkıntısı mı varmış?
aksu5334 Dilek1661 valla ben kokoreç çok severim 34+4deyim ne zaman aklıma gelse yiyorum bi sıkıntım da olmadı çok şükür😉
RecepAliMom Dilek1661 Ben 6.ayimda da yedim ilk aylarımdada herhangi bir sorun olmadi Ölçülü yedikten snra sknti olmaz diye düşünüyorum 🤷♀️🤰💐🤷♀️