ebruebruu ben sincan koru da fatma hanıma gidiyorum. 35. Haftaya gircem beni biraz tedirgin etti. Enfeksiyon var diyorum sonuçları mesaj atıyorum cevap vermiyor. Çok önemli değildi cevap vermedim diyor muayeneye gidince. Faika hanımı çok duydum. Bu haftadan sonra geçsem mi? Onu da çok telaşlı demişlerdi benimki de fazla rahat ve donuk