Hamilelikte normal nabzın yüksek olması iki kişilik atıyor en nihayetinde. Benim 130-140 larda hep hamileliğin en başından beri. Hiç bir dıkıntı yaşamadım 38 haftalık hamileyim. Dr um yüksek tansiyonla birlşkte nabız yüksekse önem taşır dedi. Zaten o zaöan direkt kardiyoloji ilgileniyo. Evham yapmayın boşuna :))