Buse91 Tazeanne0134 ben canlı göremedim malesef henüz internetten inceledim sadece çok hoşuma gitti kullanışlı görünüyor. Güle güle kullanın😇
Buse91 Nesslihan görüntüden ziyade kullanışlı bi araba arıyorum ben travel sistemler çok ağır oluyor çünkü tek başına kullanmak çok zor
NurseB Bende aldım indirimden 1200 e çok kullanışlı görünüyor. Arkadaşım 1. 5 senedir kullanıyor çok memnun. Baston olması aşırı avantajlı bence. Diğer türlü alanlar hep sonradan başka araba almış
Buse91 NurseB evet çok kullanışlı geldi banada😊 her iyi yönde de 3 ayrı pozisyonda kullanılabiliyor peki? İzlediğim videoda süren kişiye çevirince sadece oturur pozisyonu gösteriyordu emin olamadım. İyi günlerde kullanın sizde😇
Tazeanne0134 Buse91 sağol canım inşallah ben hamileliğimin başından beri inceliyorum zaten vista ve cadillac arasında kalmıştık vistaya karar verdik
NurseB Buse91 biz de alırken denedik ama çok hatırlamıyorum bri kaç güne teslim edilecek hepsini denerim bi yazarım :) sağolun 😊
NurseB Tazeanne0134 ben de ikisi arasında kalmıştım tecrübeli arkadaşlarım cadillac alırsan ilerde bastom almak zorunda kalırsın dedi bende vista aldım :)
Minik_annesi Bende aldim henuz kullanmadim ama hem travel hem baston olmasi kullanisli geldi bana puseti falan gayet guzel genis insallah kullanincada memnun kalacagimi dusunuyorum😊