Serife3304 Merhaba hanımlar bebeğim 3-4 gün öncesine kadar çok hareket ediyordu sert tekmeler vuruyordu dünden beri o kadar hareket etmiyor sebebi ne olabilir sizce 😕 ben de haliyle endişe ediyorum yarın doktora gitcem ama korkuyorum
Minnosizmmm Serife3304 vişne suyu iç çikolata ye soluna uzan yarim saate hareket eder. Gün içinde çok hareketliysen o an hissetmiyor olabilirsin
Irmaks Serife3304 26+4olduk normalde cok hareketliydi hatta korkuyodum dogunca nasil basedicem diye buhftamizda hareket azaldi hatta hic yok galiba bibugun kimildadigini hisseder gibi oldum ama o pat pat vurmalar yok gitti😔😔😔😔
Akdenizbebisi Serife3304 hareketliysen eğer bugün iş yapıyorsan vs hissetmeyebilirsin bence çikolata falan ye Fener Tut göbeğine hafif salla okşa dokun hareket eder 🙏🏻🙏🏻 Korkutma kendini bende bugün bayaaa telaşlandım hareket etmiyor diye zorla hareketlendirdim resmen 🤭
Akdenizbebisi Tgbkcygt yorduysan kendini normaldir tatlı bir şeyler ye uzan hareketlenir zaten 🙏🏻 Her zaman sürekli hareketli olmuyorlar ya 😥
Serife3304 Minnosizmmm gün içinde okulda olduğum için zaten fazla hissetmiyordum ama akşamları çok hareketliydi dün akşam hafif hareket etti gece de hafif hissettim korktum bişey mi oldu diye
Serife3304 Akdenizbebisi ben de korkuyorum yarın sabaha randevu aldım doktora kontrole gidicem inşallah
Minnosizmmm Serife3304 arada oluyordu bende de arada gün içinde hareket edince evde de yorgunluktan hissedemiyorsun ama hiç etmiyorsa tabi ki hemen bi acile git kalbini dinle
Akdenizbebisi Serife3304 inşallah bir sorum yoktur güzel haberler alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻 Sıkma canını 🙏🏻 Kahve içtim çikolata yedim direk hareketlendi 😅
Serife3304 Irmaks suyu azalmış olabilir su içmeyi artır dediler bilmiyorum ondan mı kaynaklanıyor su içmeye de özen gösteriyorum ama yarın bi sorucam doktora neyden kaynaklandığını
Irmaks Serife3304 ben suyu cok tuketen biriyim aslinda calisiyorum masa basi is cok yorulan biride degilim ama hamilegin klasik durumu yorgunluk hissi hep var halsizlik felan buhaftalarda normal durummu acaba
Serife3304 Irmaks ben anasınıfı öğretmeniyim yeri geliyor çocuklarla oyun oynuyorum mecburen çok yorulmamaya çalışıyorum ama bilmiyorum illa ki yoruluyoruz işte
Irmaks Serife3304 sizinki daha yorucu bi meslek dikkat edin benimki muhasebe uzerine oldugundan kafa patlatiyoruz surekli beyin göcü yasiyoruz yogunlukta😇
Serife3304 Bugün gittim kontrole çok şükür gayet iyi doktora anlattım aksine çok hareketli bi çocuk dedi ☺️