Gulsahh doktoruma güvenim sonsuz. 2 arkadaşımda ona gidiyordu son ana kadar normal doğum taraftarı asla sezeryana zorlamıyor. Çevremden duyuyorum çatı darlığından direk sezeryana alan doktorları. Dün bana bile 40 kadar bekliyelim dedi. Gelmezse riske etmeyelim dedi. Ameliyattan korkmuyorum daha öncede oldum başka sebepten. Her türlü acı çekiyorsun zaten. 🤔