Ftmhmt Merhaba hanımlar;Ben sezeryanla doğum yapacağım hoş doktorum daha güm vermedi ama sorum şu olucaktı. Doğumdan sonra kanama cok oluyor sanırım. Depend külot bez alsam mı? Yoksa cocuk bezimi daha iyi bilemedimm.
Ebru-isil Ftmhmt depend den baya memnun olan var hem de iç çamaşırı bile giymeden onu giyip kullan at yapabiliyormuşsun.
Haticemre21 Ftmhmt ben almadm depend yakn arkdsm dgm yaptı 4 ay once oda almadi hastaneden veriyorlar zaten 2 tane dedi kullanmak bile istemiyosn zate hastaneden cikarken doktor cikarttryo onu normal ped takiyosn dedi bende almayi dusunmuyorm