2 Kez asilama yaptırdım tutmadı bu iki aşılamada toplam bir tüp bebek icin olan ilaçları kullandım. Başarı şansı dusuk bir tedavi yöntemi. Özellikle esinde problem yoksa içerde dollenecekse normal iliskiyle de dollenir. Benim ilk tüp bebeğim tuttu çok şükür. Hatta kısmetse ikinci çocuk icin bile embriyolarım var. Ha yaşin küçükse yumurta rezervin iyiyse asilama da denenebilir tabi.