kosekubra61 Mrhba kızlar 33 haftamız bıttı.Bizimke aynı olanlar çantalar ne durumda ve kaçıncı haftadan sonra nst ye başlanılıuo🥰
Terspektif kosekubra61 30 dan beri nst ye giriyorum muayenelerde. 36 dayız ve çantamız hazır değil doğururken artık 🤣
Sumeyye_g kosekubra61 geçen ufak bir ağrım vardı doktorum istedi çektirdim 35 den sonra diye biliyorum genelde istiyorlar her hafta yada ağrın oldukça çanta hala hazırlamadım ya bitirdim yıkadım herşeyi aama hazırlamam kaldı yarın halledicem bakalım
merve21_ Ftma_izmr bende devlete gidiyorum 31 haftalık tan beli şuan 33 haftalık hamileyim 2 hafta sonra tekrar girecem nst ye
Ay_se1334 33 haftalığım özel hastahane ama nstye bağlamadı çantada daha hazır değil bebeğin elbiselerini yıkayıp ütülemedim bile erken geliyor 35 den sonra yaparım diyorum ama 🤔
busra_kanat00101 Ay_se1334 32 de başladık canım net ye şu an 36.haftaya girdik bütün kıyafetleri eksikleri tamamladık kiyafet yikamasi ütüsü bitti bi cantamiz hazirlancak
Cerenece Haftadayım 38 de sezeryana alacak doktorum hastane çantasının malzemeleri hazır sadece çantaya koymak kaldı😊
kosekubra61 30 haftalıkken gıtmıstım en son kontrole cıkarkende bısey dememıstı doktorum bu cuma gıdıcem bakalım hayırlısı olsun hepimiz için😇
Secda kosekubra61 bende 35+5te girdim ilk ntsye haftaya gel ebe muayene etsin dedi cati ya bakacaklarmis herlde