Elifeminask Ben ilişkiye girdiğim ilk günden beri, 4 senedir her sene smear testini yaptırdım, doktorlar senede bir mutlaka yaptırın diyor, geçen sene yaptırmama rağmen hamile kaldığımı öğrendiğimde yine yaptırmamı istedi, yaptırdım. Zararı olmuyor gebelikte, çünkü sizin vajinanızdan örnek alıyolar bebek ise rahminizde oraya ulaşana kadar baya yol var 😂