Bende hamile kalmadan önce içiyordum. Öğrendiğim gün eşim günde 5 tane sigara içtiyse mesela her sigarasında bir nefes aldım geri verdim. Ertesi gün paketim de yok, iş arkadaşımda vermedi. Başka bir arkadaşım 2 dal sigarasını vermişti. Bende hamileyken içtim vs bişey olmaz dedi. Neyse yaksam mı yakmasam mı diye yarım saat düşündüm. Neyse dedim 1 tane içeyim bişey olmaz. O 1 sigarayı tek başıma gizlice içtim. Vicdan azabından duramadım çok kötü oldum. Ve andan sonra bir daha ağzıma sürmedim. Daha önce çok bırakmayı denemiştim ama yaşamamıştım. Şimdi çok şükür diyorum iyi ki bırakmışım kokusundan bile tiksiniyorum daha enerjiğim. Ben de bebeğim de sağlıklı. Onun sağlığıyla ben oynayamam. Buna hakkım yok anneysem ben ondan önemli olamaz hiçbir şey dedim. Astım hastası olarak bile doğabilir sonuçta. Ya ben sigara içtim diye astım olursa doğduktan sonra astımla başa çıkamaz ve bebeğimi kaybedersem diye düşünmekten kendimi alamıyordum bir de