Bana son gittiğimde çatı muayenesi yaptı insan ister istemez kendini kasıyor 2 kez bana kendini kasma dedi o anda ağzımdan sizi parmaklasınlar bakalım diye çıktı 🙈 allahtan halden anlayan bi doktorum var gülmeye başlayıp haklısın dedi 😄 sonra bana derin nefes al uzunca ver dedi ve o anda bakabildi anlamadım tavsiyem çok derin nefes alıp ağzınızdan uzunca verin 😉