Fdm4 Kızlar 28+4 üm karnım çok sert bugün neden olabilir acaba doktora gitmeli miyim bebeğimin hareketlerini de hissediyorum
Sultan1903 Fdm4 Dün aynısı oldu canım bana da,ay ne zordu öyle 29+5 tim.bende korktum gitsem mi diye devam etse kesin giderdim,Ama geçti şükür,
Fdm4 Islim123 çok teşekkür ederim haftaya kontrolüm var o zamana kadar bişe olur mu hergün olmuyo ama
Adige09 Islim123 sadece magnezyum değil ben gunde 2 defa magnezyum iciyorum bana misin demiyor o sebepten iliskiye giriyorsaniz kes direk.Ben iliskiye girdigimden beridir boyleyim hep karnim sert bebek bi tarafa toplanıyor dinlenmeden gecmiyor yürürken vajinam agriyor of of 🤨🤮
Islim123 Fdm4 yok canım doktor bana aşırı sandın ve kanamam olmadığı sürece korkma dedi haraketleri kontrol et haftaya doktora şikayetini soyle magnezyum ist3
Fdm4 İçerde kıpır kıpır dönmese giderdim ama hareketlerini hissettiğim için sormak istedim hepinize teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️