Sedefay1 Geçen hafta beta hcg batırdım 136 cıktı bugün 5336 çıktı tek kese görüldü ve doktorum 4+4 haftalık hamilesin dedi ama ben ikiz gebelik istiyorum ikiz olurmu ki ?😊😊