Merhaba arkadaşlar
Şu anda 34+3 günlüğüm. Yaklaşık bir haftadır tansiyonum 13-9 civarlarında. Doktorum düzenli takip etmemi 15-10 civarı olursa muhakkak aramamı söyledi. Duruma göre 37.haftada doğum gerçekleştirilecek. Tansiyon yüksekliğinde damarlar büzüştüğü için bebeğede yeterli besin gitmediğini söyledi. Açıkcası tedirgin oluyorum, çıktı mı çıkacak mı diye düşünceler.. Benzer bir durumu yaşayan varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim.