Edos Bende haziran annesiyim 27+2 haftaligiz 💗 Agrimiz sızımiz yok cok sukur ama hemen kavusmak istiyirum😂
Gulos Suheda ozamn böyle çıkış yapmana gerek Yok canım diğer arkadaşlarda anlayışlı bir şekilde söylediler özür diledim konuyuda a değiştirdik zaten