Kendi doktoruma randevu alamadım kontrole gitmem lazımdı başka doktora aldım bin pişmanım ya ne peçete koydu ne temizdi odası alttan muane etmiş belli pislik içimdeydi o karnımda gezdirdiğim pisti kalkarken peçete vermedi ultrason vermedi çocuğu göstermedi çok morelim bozuk tek dediği plesanta ön duvarda