İnanın ikili tarama testi içi kontrole gittim. Şekerim sen tarama istiyor musun istemiyor musun diyor ultrasondayken. Dedim gerekliyse istiyorum tabi. Ama risk yok diyorsanız ense kalınlığı vs.’den ötürü yapmayalım dedim. Sen matematiğine çok takılıyorsun istiyor musun istemiyor musun diyor. Dedim ki onu sizin söylemeniz gerekmiyor mu? İkili tarama 70 oranlarında doğruluk payı ile çıkıyormuş. Fetal dna hakkında ne düşünüyorsunuz dedim. Bilgi verdi kendisi. İkili taramada net bilgi alamıyoruz sonrasında değişiyor dedi. Ama her şey yolunda çıkar bebek doğunca kör olabilir sağır olabilir dedi😞 Her gittiğimde de hamilelik çok sağlıklı geçiyor, bebek çok sağlıklı gözüküyor ama bu durumlarda bile bebek aniden düşebilir diyor. Hep böyle negatif şeyler söylüyor inanın modum çok bozuluyor. Evet bilgilendirmesi iyi modu yerinde olduğunda iyi, iyi bir doktor dedi arkadaşım da Seval hanım denk gelmeyeceği için doğumuma kendisini tercih ettim ama çok etkiliyor beni bu tarz konuşmaları.