Ebruu11 Kızlar yaklaşık 2-3 saattir regl olucakmısım gibi karnımda ve kasıklarımda hafif ama geçmeyen bir ağrı var. Bu arada 32. haftamdayım.Yaşayan var mı, yani sizce normal mi😒
Zehra321 Ebruu11 aynen o şekil... az önce post açtım ama kimse yazmadı. Yalancı sancı olabilir mi diye
mihrinazsumbul Ebruu11 benimde öyle sırt ağrınız oldu mu bu haftalarda 31 im bende ama iki gündür fazla ayakta durdugum zman sırt ağrım başlıyo
Kocakafalimucizem Ebruu11 bende 31 haftadayım aynı şancı bendede oldu doktorum kasılmaların olursa gel dedi canım
Nslhn2019 Yani benimde oluyor 32 haftalık ama uzun sürmüyor benim vajinamda böyle değişik ağrı var sanki açılıyor gibi ;) ama dün muayene oldum herşey normal
Ebruu11 Nslhn2019 uzun sürüyor mu peki o ağrı yoksa geçiyor mu hemen. Benimki yaklaşık 2-3 saattir var çünkü
Cz34 Bence baskı yapıyodur bende olmuyor ama sadece batıyo hemen geçiyor uzanınca öyle sık sık olmuyor 32 haftamda bitti
Ebruu11 Cz34 Bende soluma yattım geçmesini bekliyorum daha iyiyim suan gerçi insallah geçer tamamen🤷♀️
Cz34 Ebruu11 geçer tekrarlar bunlar ufak meseleler acılar millet neler çekiyor hamilelikte ben halimden şikayetçi değilim bu sızılara 🙂
gizembas Ben de dun sancidan dolayi doktora gittim canim karnimin sag kismi agriyodu once dedim bebek basini falan dayadi ama agrim artti kum dökuyomusum hamilelikte tas ve kum olabiliyomus artarsa eger gecmezse git icin rahat eder en azindan
Nrslbkc @Nslhn2019 35+5 aynı ağrı geçen hafta bendede vardı doğuracam heralde dedim ama nst de sancı çıkmadı🙈 enfeksiyon çıktı sizdede olabilir doktorunuzla paylaştığınızda idrar tahlili istiyo kızlar ihmal etmeyin
Annece Ebruu11 ya benim kasiklarim da baskı hissi oluyor her an asagidan bisey cikcak gibi hissediyoeum sizinde mi öyle yoksa ağrı mi