24+4 çok fazla kasılmam var bugün iki ayrı doktora gittim kalp atışı herşeyi normal fakat bebeğim kendini kasmış doktorum dönsün diye biraz uğraştı ama dönmedi bile ve öğlenden beri sol kasığımdaa sertlik var rahim uzunluğu 27 mm dedi progestana başladık eve gelir gelmez içtim hemen bitane çok korkuyorum şuan tekme atıyor tepki veriyor ama haftaya tekrardan kontrole gidicem aynı durumu yaşayan var mı ?