Kifayet Aybuke_veli diyorum bazen hayali bile bu kadar Güzelken kimbilir doğunca nasıl olur beşiğine bakıp bakıp duruyorum rabbim tüm isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻☺️
Aybuke_veli Gldane valla artık ne zaman gelirse canım normal doğum çünkü paşamın gönlü ne zaman olursa 🤣🤣
Btltr Zamanında gelecek mi acaba bizimde son 19 🙈🙈 Daha erken gelecek gibi hissediyorum ama bakalım,sağlıcakla gelirler inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gldane Aybuke_veli Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah benim de 2 martta ama sezeryan benimkisi o yüzden günüm belli 🤭🤭
Aybuke_veli Tosbikim ağırlaştığı için canım şimdi annem gilden geliyorum yürüme mesafesi 15 dakika belimin ağrısından yavaş yavaş yarım saatte geldim artık çok zor geçer normal bence