Merhaba kizlar .yarın 39+2 de sezaryan olucam.bebegim biraz iri olduğu için sezaryan olucam .tavsiyeleriniz var mı şunu al bunu götür .ben eksikliğini yaşadım şunu yapın dediğiniz var mı acaba.dualarinizida beklerim inşallah.Allah herkese hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin inşallah