Herkese merhabalar. 39+4 üz dün kontrolümüz vardı nst'de sancı çıkmadı. Bebek kanala da girmemiş. Normalde karnım taş gibi olurdu 2-3 gündür karnım sanki hamur gibi yumuşacık rahim kasılmaları yok denecek kadar az sancı desen iyice azaldı bunun sebebi ne olabilir? Aynı durumda olan var mı? Normal doğumu boşuna mı bekliyorum sizce? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.