Hulyadurmus Biz bugün bebeğimin kalp sesini dinlemeye gittik fakat duyamadık kalp sesini doktorum kese büyümüş içinde oluşum başlamış çok küçük deri haftaya salı duyarız dedi. Bu arada 6 haftalığız 🙈 Sizin de böyle bir durum oldu mu ?
Zehra321 Hulyadurmus evet bizde 6 haftalıkken duyamamıştık 10 gün sonra gelin dedi gittiğimizde de duyduk şükür
Pureloveee Hulyadurmus evet 6+1 de cok derinden ben görüyorum ama size dinletsem duymazsınız dedi 6+5 de çok net duyduk☺️
Tuqceee33 Hulyadurmus 8 haftaya kadar yolu var canm bende 5+6 haftalıkken gittim 2 hafta sonra gel dedi 8i felan buluyor inşallah duyarız😍
Ebru-isil Alttan muayene ile daha çabuk duyuluyor.Bana karından baktığında var ama duyulmaz alttan muayene ile duyulur isterseniz yapalım dedi. O zaman duyuldu.