pyrzmom ben de çok hareketsiz olduğu dönemlerde çok strese giriyordum. Çok araştırma da yaptım o donem ve doktorların dediği bebekler de tipki biz yetişkinler gibi bazen çok aktif enerjisi yerinde bazen durgun uykulu olurlarmis. Ruh hali degiskenligi onlarda da olurmuş ve uykuyu fazla severlermis. Böyle düşününce çok mantıklı geldi bana.stres yapmamaya başladım.uyusun da büyüsün diye boşuna dememisler uyuyor içerde ve buyuyor annesi😊