Baharingo 1 hafta önce çıktım hastaneden 32+4 haftadayim. 10 gun yattim hastanede. Ama benimki normal doğum pozisyonunda ve asagi baski yapiyor. Poponun altina yuksek yastıklar koy belin komple yukarda kalcak, benim 1 ay bu sekilde ayaga bile kalkmam yasak dogum kanalını açmasın bebek dikkat et, birde lekelenme ve su kontrolünü yap sürekli ic camasiri islanirsa hic bekleme, ve bu süreçte tedbir amaclı bebegine kilo aldir, kaşar peyniri muz ve kuru yemiş cebine bile koy sürekli ye cok geçmiş olsun❤❤